top of page
Obrázek autoraPavel Krejčí

Proč nás vlastně vlády chtějí zabít? Jak účinně bojovat proti vládě teroru? Co si počít?

Proč nás vlastně vlády chtějí zabít? Interview s Janou Peterkovou z jara minulého roku. Stále aktuální. Srovnejte co jsem říkal před rokem a co zažíváme dnes. Některé predikce se ještě nenaplnily, ale co není, může být. Rok před vyhlášením Velkého resetu jsem toto předpověděl. Varoval jsem vás také před "Koncentrákem Česko" na Staroměstském náměstí. Na Václavském náměstí jsem minulý rok mluvil o potřebě vytvořit nové občanské hnutí, které se globalistům postaví. Pokud se nevzchopíme nyní, bude již všechno ztraceno. Čekají nás poslední volby, které dokážou něco zvrátit. Nepodceňujme situaci. Vše o čem mluvím nastane ač se vám to líbí nebo ne. Bojujte s námi za Českou republiku dokud je čas, bojujte s Občanským hnutím!


Při interview s Janou Peterkovou z kavárny Louvre jsem vás varoval před lockdowny a Velkým resetem


Srovnejte co jsem řekl Janě Peterkové v kavárně Louvre minulý rok na jaře při interview. S ohledem v čase poměřte co se stalo z toho co jsem vám tenkrát tvrdil. Poslechněte si co říká dnes Václav Klaus, resp. co říkal v neděli v Partii TV Prima CNN, říká dnes to samé o politických stranách co jsem tvrdil před rokem a kritikou nešetří ani stranu vlastního syna. V.K. také volá po novém hnutí, straně a ačkoliv víme co napáchal, v tomto mu dávám plně za pravdu. Už pochopte, že bez demise této zločinecké vlády a bez nového hnutí (strany) se nehneme z místa.


V druhé části interview jsem nastínil cestu a nabídl řešení, krom jiného i vytvoření občanského hnutí

Na jaře minulého roku jsem mluvil na Václavském náměstí o nutnosti vytvořit nové občanské hnutí, bohužel jsem však netušil, že tím místo národního sjednocení způsobím spíše vznik několika mnoha dalších nových hnutí a s tím spojený pravý opak mého záměru...

V roce 2016 jsem vás varoval před "Plížící se totalitou"

V létě v roce 2020 jsem vás varoval před "Koncentrákem Česko"

388 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


bottom of page