top of page

Místní organizace Ústí nad Labem je tu!

Aktualizováno: 27. 11. 2020

Ahoj, vítám Tě na stránce regionu Ústí nad Labem.

Klikl jsi na oblast Ústí nad Labem, takže pokud nejsi přímo Ústečák, tak asi bydlíš poblíž. Jsem ráda, že tě zaujalo naše teprve vznikající Občanské hnutí 2020.


Jmenuji se Monika Pitnerová a stejně jako moji kolegové pracující v regionech i já chci přiblížit naše myšlenky co nejblíže k lidem, protože o to nám jde v první řadě.

Jak jsem již napsala, naše hnutí je teprve na začátku. Aby z pouhého projektu vznikla síla, která by chránila každého řádného občana a nabídla mu podporu a pomoc v situacích, ve kterých selhávají dnešní strany a hnutí, které tvoří politiku dnes, potřebujeme tvoji pomoc!


Bez registrace, kterou zákon vyžaduje, jsme bezzubí, a proto mým prvním důležitým úkolem je sesbírat podpisy lidí. Lidí – mých spoluobčanů, kterým není lhostejná budoucnost jak vlastní, tak našich dětí. Nesmíme zapomenout ani na náš stát, který potřebuje změnu jako sůl. Většina z nás dnes cítí, že je třeba změny. Je mi jasné, že každý si změnu a způsob jejího prosazování představuje jinak. Ale protože jsi tady a čteš můj text, předpokládám, že jsi alespoň z části naladěn na naši notu.


Proto prosím každého, koho myšlenky a teze Občanského hnutí 2020 uvedené na této webové stránce a našem facebooku oslovily a který by chtěl pomoci dobré věci, aby mě kontaktoval. Archy jsou připraveny na vaše podpisy, které napomohou změnám, po kterých volá stále víc lidí. Máte také možnost osobně mi předat archy, co jste vytiskli doma a nechce se vám shánět obálku a známku.

Každý podpis je důležitý! Jet do Prahy na demonstraci každý nemůže. Ať už se bojí o zdraví, práci, nebo je zaneprázdněný. Ale najít si trochu času a pohodlně v místě bydliště podpořit to, co považuje za správné, už je průchozí pro každého.


147 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


bottom of page