top of page

Pochod za svobodu 5.12.2020, Ústí nad Labem

Aktualizováno: 27. 12. 2020

V sobotu jsme se sešli ve 14 hodin na Mírovém náměstí v počtu asi 20 lidí, další dorazili později během projevů. Počasí nám přálo, a tak jsme vyplnili celý čas hlášený na úřadě, s čímž jsem ani nepočítala. Protože v Ústí nám zatím žádní řečníci nevyrostli, projevů se chopili řečníci přespolní, a to ne ledajací. První se chopil slova Jiří Bezák, kterého následně vystřídal Jiří Černohorský se svým tradičně pichlavým a burcujícím projevem. Krátkým projevem jsem k programu přispěla i já a poté jsem slovo předala naší tiskové mluvčí Natálii Ertlové. Po jejím projevu program vyvrcholil zpěvem hymny, který odstartoval náš pochod za svobodu.

Jsem ráda, že nás přišli podpořit i členové skupiny Sjednoťme sever, kteří s námi absolvovali i celý pochod. Cestou jsme z megafonu provolávali hesla vyzývající občany, aby se zamýšleli nad smysluplností současných opatření.


Během procházky ústeckými ulicemi spolu lidé diskutovali. Diskuze pokračovala i po návratu zpět na Mírové náměstí a trvala ještě přibližně další hodinu, za což jsem moc ráda.


Celá akce proběhla v přátelském duchu. Děkuji všem zúčastněným a zejména Jiřímu Černohorskému a Jiřímu Bezákovi. Celý průběh přenášel v přímém přenosu Raptor TV, jmenovitě Jan Dolens, kterému také patří dík.



43 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comentarios


bottom of page