top of page

Petiční akce v Ostravě 13. 12. 2020

Aktualizováno: 20. 12. 2020



Včera jsme demonstrovali v Brně a dnes jsme v rámci petiční akce protestovali v Ostravě


Sešlo se nás asi 30 demonstrantů. Dospělí, důchodci, děti, a přidali se i zdravotně postižení. Měli jsme megafon a snažili se otevřít lidem oči a srdce. Zaznělo pár zvučných proslovů vše probíhalo v přátelské atmosféře a zazněla i česká, slovenská hymna se zpěvem. Přesto se na naší petiční akci objevili lidé, kteří nás slovně napadali a uráželi nás. Bohužel.


Setkání to bylo nakonec vcelku milé. Ve vánočním duchu jsme si zaprotestovali proti vládě a podepsali petice. Poté jsme se ve skupinách rozcházely domů. Za náměstím na křižovatce čekala ale na mne městská policie v tranzitu, u kterého stály 4 ozbrojenci. Čekaly vyloženě jen na mne po rozdělení skupin vracejících se do svých domovů se vzdalující druhá skupina ke mne vrátila, vytáhla petici a sdělila policistům, že jsme vykonávali petiční právo, a vysvětlili jim, proč tam jsme a že bojujeme za svobodu českého národa, i za policisty a jejich rodiny. Policie mi vrátila doklady a odešla. Nabyli jsme bohužel pocit, že to bylo plánované, zásah na udání. Kdyby nebylo Pavly Markové a neporadila nám, abychom policistům předložili petice, tak spolu s ostatními věřím tomu, že by mne policie zadržela. Musíme držet při sobě a pomáhat si navzájem!


Vladimír Jasek, správce občanského hnutí za Ostravu




65 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Commentaires


bottom of page