top of page

O proběhlé petiční akci v Havířově

Aktualizováno: 19. 12. 2020



Ahoj, včerejší petiční akce v centru Havířova dopadla skvěle a ačkoliv jsem byla promrzlá na kost, s výsledkem jsem spokojená. Děkuji Dušanovi, že mě podpořil. Také chci moc poděkovat profi fotografovi, který zdarma ve svém volném čase tuto akci zvěčnil na krásných fotkách a ještě si s námi krásně popovídal.


Moc lidí bohužel nepřišlo, ale vím, že je to z toho důvodu, že to byla naše první akce v Havířově. Také moc děkuji členům OH, hlavně Pavel Krejčí, který mi volal a popřál hodně štěstí, dále Robin Janotka za to, že promptně nachystal banner na akci, Markéta Havlíčková za podporu s přípravou události a nejlepší na konec, Pavla Marková za trpělivost, kterou mi věnuje. Pokud jsem na někoho zapomněla, omlouvám se.



Toto byl teprve začátek a slibuji, že krok za krokem probudíme Havířov!


Vyzývám všechny občany a obyvatele Havířova, přidejte se k nám a našemu boji za svobodu! Více se o nás dozvíte zde: https://www.obcanskehnuti.info/havirov


Zároveň bych chtěla poprosit všechny ostatní regionální manažery, ať jdou to toho taky na plný plyn. Spolu zvládneme všechno na světě!


Za jednotu! Jak by řekl Vladimír Jasek


116 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše

Comments


bottom of page